marianlast.reismee.nl

De Backwaters

Het is al laat, vandaag een kort verhaaltje. Vandaag mochten we weer “los” en hebben we ons dagje Backwaters gepakt. Op een houseboat door een prachtig, groen gebied gevaren vol palmbomen, rijstenvelden en lieflijke, gekleurde dorpjes. Langs dorpjes waar je de bevolking hun dagelijkse dingen zag doen. Vrouwen die de was in de rivier deden, mannen die zich wasten.. Prachtig om zo een stukje van het leven van de mensen te mogen zien. De foto`s zeggen genoeg. Het was in ieder geval weer genieten!

Morgen weer een dagje. Laterrrrr....

Anneke

Deed me denken aan plaatjes van Giethoorn van vroeger, ze hebben er zelfs bruggetjes he. Was er een kok mee? Mooi om mee te maken en rustig in je rieten mandje langs het leven van alledag langs te varen.

Jan en Jannie

Prachtige foto s ,mooi dat jullie het zo fijn hebben,
Nog een paar hele fijne dagen en dan weer terug naar Nederland,zal wel wennen zijn.
Een goede vlucht volgende week en gezond weer thuis,

Bep snoeijer

Wat indrukwekkend om te zien Marian en zeker in het echt .mooie fotos .zeg wens jullie vast goeie terugweg samen wat een mooie en vedrietige verhalen vonden het mooi om het te delen met jullie gr thijs en bep ??

Gerdi

Wat een mooie natuur daar!

Nico en Annemarie

Wat een mooie natuur en omgeving. En daarnaast ook nog een inkijk in het dagelijkse leven......
Zo bijzonder.