marianlast.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Lieve allemaal,

Welkom op mijn reisblog!

November....ik zie het boven in de tijdslijn staan. Nog drie weekjes en dan rollen we december in. De maand van de pepernoten, kerstballen en de rollades. Maar voor ons, bovenal de maand waarin we een prachtige reis hopen te maken. We gaan op rootsreis naar het land van onze dochter. Het is in december precies 17 jaar geleden dat we haar in onze armen sloten. Ik zie mezelf nog zo haar kamertje van het kindertehuis inlopen. Met bonkend hart…, we hadden zo naar dat moment uitgekeken. We moesten het al 7 maand met alleen de foto`s doen, maar het moment brak aan dat we haar eindelijk, maar dan ook echt eindelijk zelf in onze armen kregen, mochten vasthouden en knuffelen. `k Zie haar nog zo zitten op de commode. De donkerbruine kijkers stonden in fel contrast met het fel gele jurkje wat ze aan had. Dat eerste moment staat in mijn geheugen gegrift en raak ik nooit meer kwijt. Dat kleine, donkere meisje met dat gele jurkje heeft ons leven zo verrijkt. Dat is met geen woorden uit te drukken. Het land dat ons een Indiaas prinsesje heeft gegeven, gaan we nu opnieuw bezoeken. Bijzonder dat we deze reis met ons hele gezin gaan maken. Julian was er 17 jaar geleden ook bij toen we Nimisha gingen ophalen en gaat nu ook mee. Kostbaar om dit met z`n allen te mogen doen.

India....here we come!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze India-reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marian

Reacties

Reacties

Albertine

Ach Marianneke wat een mooi begin van jullie fantastische bijzondere reis!! Ik wens jullie alles en een verrijking van jullie leven....

fam kraan

leuk we gaan jullie volgen!

Tante Jannie en ome jan

Van de Lastjes in America naar de Lastjes in India
Van een vakantie verhaal naar een persoonsverhaal
Een bijzondere belevenis voor jullie allemaal en in
het bijzonder voor Nimisha, haar land van herkomst.
Wij wensen jullie een hele fijne reis en onvergetelijke
ervaringen voor de rest van jullie leven.

Aletta

Lieve Nimisha, Ik vind het heel leuk dat ik je kan volgen als jullie op vakantie zijn in jouw geboorteland!

Annet

Ohh super leuk weer, nu al zin in je verhalen:-)

Emmely

Leuk dat ik mee mag lezen :) Veel voorpret gewenst samen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!