marianlast.reismee.nl

Mumbai, here we come!

We zitten al weken te azen op de beste tickets! Vanavond lijkt het dan te moeten gebeuren.Om 20.00 uur spreken we met z`n allen tegelijk af achter de pc. De Whats-app met video-verbinding maakt dat we elkaar zien. De reis in 1 x boeken gaat niet lukken, de maximale grootte van een groep is acht personen en laten wij nou net met z`n 10-en gaan. Dat wordt even organiseren, want we moeten en willen bij elkaar in het vliegtuig. We loggen in op Gate1. Gelukkig de 'gewilde' tickets staan er nog op. Tegelijk toetsen we alles in. We gaan als een speer.....kat in bakkie. Maar schijn bedriegt. :-(
Op het moment dat we allen op bevestigen drukken hoor ik gejuich aan de andere kant van de lijnen, het is ze gelukt. Gelukt? Waarom krijgen wij dan niets in beeld?!!?
Ondertussen zijn we van het scherm afgegooid. Hellup!! Ik sterf duizend doden...Hoe kan dit??! Als de donder loggen we opnieuw in, maar helaas. Er zijn geen 4 tickets meer te verkrijgen. Er bleken maar 8 tickets voor deze prijs weg te mogen. Wat stom.
Ieder in de mineur. Zij kunnen niet meer terug. Geboekt is geboekt. En wij zitten zonder, tja, we kunnen wel, maar voor een stevig prijsje meer. Zal de details van de zenuwslopende uren daarna maar overslaan, maar uiteindelijk zijn er aan het eind van de avond toch nog geschikte tickets gevonden. Zelfde vluchtnummer, zelfde reis, zelfde tijd. Pffff, iets meer geld kwijt. Maar daar hebben we het niet meer over.
Zondag, 23 december stijgen we `s morgen op. Met z`n allen. Jippie!

Jannie kattenberg

Wat een prachtig verhaal Marian,we reizen graag met jullie mee,

Anneke Prenger

Ik wens jullie een hele fijne reis en voor Nimisha de reis van haar leven. Marian en Nimisha neem geen kleding mee, koop daar een paar salwar kameez, zit heerlijk en is gemakkelijk. Geniet, ik maak de reis in gedachten mee.